Gloednieuwe special EventBranche.nl zet business events MAINSTAGE in de spotlight


 Image

‘MAINSTAGE is meer dan entertainment’, dat is wat het nieuwste online magazine van Eventbranche.nl onderstreept. In een acht pagina’s tellende special brengt het platform voor livecommunicatie de zakelijke mogelijkheden bij MAINSTAGE tot leven. Van een kijkje achter de schermen tot interviews met organisatoren, dit magazine laat zien hoe MAINSTAGE ook jouw podium kan zijn.

Bekijk het gloednieuwe online magazine

Weg uit het zaaltje, vol in de beleving

Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl ziet de toegevoegde waarde van MAINSTAGE als zakelijke eventlocatie: “Dat verrassing, beleving en het prikkelen van de zintuigen bijdragen aan het overbrengen jouw boodschap en communicatie, is wetenschappelijk al onderbouwd. MAINSTAGE is daarbij niet alleen het decor, maar ook de context, om die beleving als basis te bieden. Zo wordt een communicatie of marketing event een experience met impact voor de bezoekers. Weg uit het zaaltje, vol in de beleving.”

Opdrachtgevers aan het woord

Om een goed beeld van de mogelijkheden bij MAINSTAGE Brabanthallen te krijgen, voelde EventBranche.nl verschillende merken en organisaties aan de tand. Zo lees je over de M&M Film Experience rondom Verliefd op Bali, het jaarlijkse medewerkersevenement van Van Mossel Automotive Group en het leiderschapsweekend van Herbalife.

Meer specials lezen

EventBranche.nl verkende niet alleen de mogelijkheden bij MAINSTAGE Brabanthallen. Het platform voor livecommunicatie nam eerder al een duik in de wereld van Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch, 1931 Congrescentrum, Omnisport Apeldoorn en EXPO Greater Amsterdam.

Bekijk een overzicht van alle specials op EventBranche.nl.